luni, 9 februarie 2009

Trickţionar

Parchet = Cineva care pare cochet
Biliard = 2 miliarde
Buric = Bur (în trecut, locuitor de orig. olandeză al Africii de Sud) mic
Comis = Vechiul nume al oraşului Tonstanţa
Ispravnic = Cel devenit renumit pentru isprăvile sale
Tablou = (Bibel)Ou de tablă
Pescar = Om care stă pe scară
Viager = Traseu întreprins pe vreme geroasă
Înger = Pe vreme în care să nu dai nici câinii afară
Unghie = (înv.) Unde
Fundă = Fund de femeie
A înfunda = a băga în fund (ex. a înfunda puşcăria)
Furtun = Furtul unui tun
Titirez = v.r. pers. I sg., Cuvânt din seria Uşuşchesc etc. (ex. Mă ti-tirez)
Loază = Hârtia pe care se imprimă un loz
Mucles = (Calc imperfect din lb. engleză) Cu nările uscate


...to be continued

Un comentariu:

  1. Frizer - (aka Freezer) Frigider made in USA

    Eu nu o lungesc atat de mult, nu imi place sa o trag (de par, nu te gandi la prostii). Habar nu am daca ti-am multumit pentru commentul de la postarea mea http://riveranofstix.blogspot.com/2009/02/domnul-gio-soi-del-spania-tokyo.html Dar daca ai "rasfoit" blogul meu stii cu siguranta ca sunt o aiurita. Deci imi fac casa cu etaj daca deja te-am contactat si deja ti-am dat IGNORE! Daca nu, vezi ca am pe blog in dreapta idul de mess. Vorbim acolo, daca te intereseaza un brain-storming on-line.

    RăspundețiȘtergere