vineri, 27 februarie 2009

Cu toate că, desigur... (exerciţiu)

...am tot experimentat pe aşa zisul meu blog felurite feluri de exprimare şi de aşa zisă literatură, astfel încât acum m-am hotărât să fac astfel: să mă repet cât mai flagrant şi mai des, astfel încât la următorul post serios să evit această greşeală considerată des flagrantă de criticii serioşi. Încât acest post nu este despre ceva anume, ci despre încercarea mea de a îmi repeta în aşa hal ideile, încât să ajung astfel într-un punct din care când privesc înainte să văd că am tot experimentat pe aşa zisul meu blog felurite feluri de exprimare, iar când privesc înapoi să văd că am blog pe aşa zisul meu experiment, cu felurit exprimate idei, ceea ce mă va scuti în continuare de declararea vreunui scop atunci când mă hotărăsc să scriu o postare astfel încât să nu suscite interesul nici măcar al feluritelor mele personalităţi.

Un comentariu:

  1. Wow! Mersi pt aprecieri. Sincera sa fiu sunt cam "naspa" ultimele articole. Ca nah... m-am cam plictisit. Erau mult mai tari la inceput. Si blogurile tale sunt foarte interesante. Te bag pe lista de "good people". Sayonara! Pardon! Sa Ai O Nara!

    RăspundețiȘtergere